zaterdag 24 april 2010

enkele ATC's

Ik had mezelf voorgenomen om vanavond weer eens lekker aan de knutsel te gaan... MAAR we gingen vanaond ook even snel de nieuwe tampoline in elkaar steken. De kindjes zijn al aan het sparen sinds september voor een trampoline... met het goede weer dat eindelijk ons landje heeft bereik werd het nu wel hoog tijd dat de trampoline er dan ook echt kwam.
Nu ... zo snel was dat niet gebeurd, toch en serieus jobke. Wel fijn om te weten: dit is voor 1 keer en ze blijft nu voor goed staan in de tuin :-)
Ben benieuwd naar hun reactie morgenvroeg, ze weten nog van niets: leuke verrassing!
Maar goed, ik had aan enkele dames beloofd hier foto's te plaatsen van de ATC's die ik deze week heb gemaakt.
Ik begon gisteren aan een serie 'La vie en rose'. Er komt er nog eentje bij, maar die ging ik dus vandaag afwerken...
Normally I would have made ATC's this evening,if it wasn't the trampoline that has to be installed by tomorrow. Finally we have some good weather overhere and the kids are saving for it since september. It really was the time. Still I I did made some ATC's this week. Here are the pictures. They are for trade.


op het kaartje met de zonnebril en die met het vogeltje werkte ik met een soort van gesso. Jammer genoeg kan je bij het vogeltje niet zo goed de structuur zien.


het volgende kaartje maakte ih begin van de week, hier komt zeker ook nog een serie van!



Al de ATC's zijn te ruil :-)

Bdankt om te komen kijken
Liefs
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten