zondag 18 april 2010

slice :-)

Joepie joepie
Gisteren gingen we snel nog even naar het shopping center en uiteraard moest ik nog even binnen bij Pipoos. Geheel onverwacht ben ik naar huis gegaan met de slice, rose versie van de pink ribbon, zodat er een extra kaartje bij zit :) Ik kreeg het een beetje cadeau van mijn vriendje, hij legde bij :) Uiteraard was ik er al lang over an het nadenken, maar ja het is toch behoorlijk wat geld, maar toen vriendje lief wilde bijleggen was is toch snel om hem mee te nemen naar de kassa :)
Gisterenavond al het één en het ander uitgeprobeerd. Wilde vandaag graag de hele dag aan de knutsel, maar een mens heeft zoveel verplichtingen en andere dingen te doen... het is er dus niet meer van gekomen... :(

Yesterday we went to the mall for a short visit. Ofcourse I could'nt resist of giving a visit to the hobbyshop over there. And ...totally unexpected...I went home wit the slice, pink ribon version with extra cardridge. I already was thinkin 'bout buying this one... it's a lots of money and... well ... But when my boyfriend told me he would give me the half of the slice... I couldn't get quickly enough to the checkout. yesterday I already played a little bit with it. My plan was to make some things with it today... ofcourse I had a lots of other obligations so ... I didnt do anything 2day. Tomorrow 's another day :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten