donderdag 1 juli 2010

verjaardagskaart


Een kaartje voor de meter van Yuna. Zij was dinsdag jarig. Ben er dinsdagavond om 22h nog aan moeten beginnen, want op woensdag gingen we op bezoek. Zelf ben ik niet zo tevreden over het resultaat. Het inkleuren is me niet zo goed gelukt + ik moest in het kaartje waar ik op had gestempeld knippen doordat er vegen naast het afdrukje zaten. Ik heb de sketch gebruikt van het create4fun challenge en de challenge van het 'alles met en over kleuren met derwents'
Bedankt om te komen kijken.Liefs, Marijke

3 opmerkingen:

  1. ik mis zie er niks aan hoor!
    Zelf zie en weet je je fouten, maar daarom vinden andere ze niet altijd :-)
    En ook alles wat je zelf maakt, is altijd mooi !!! Dus hij is mooi!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor , bedankt voor de deelname

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi kaartje
    ook heel mooi dat wit/rood
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen