dinsdag 10 augustus 2010

jeukende handjes

Ik zit hier al van 20h te wachten tot men mama Zenthe weer naar huis brengt. Mijn mama heeft de geweldige gewoonte om s avonds nog een wandeling te maken met de hond, door het bos. Mijn oudste dochter vindt dat super... ahja want dan mag ze later naar bed.
Nu wil het dat ik net vandaag had gepland om mijn cadeau voor moederdag af te werken. de bedoeling was eigenlijk dat het gisteren af zou zijn... maar eens ik goed bezig was, bleek ik geen knijpkraaltjes in huis te hebben.
En nu kan ik weer niet verder... want voor één keer werk ik beneden aan men gefrutsel en uiteraard is het niet de bedoeling dat men mama het al ziet...
Dus hier zit ik dan ... wachten... geen blijf weten met men handen en zo'n enorme zin om de zeepketting eindelijk aan elkaar te rijgen.
Wel heb ik nog eens heel veel kunnen rond kijken in blogland: wat een mooie dingen worden er gemaakt! Ben meteen van verschillende blogs weer volger geworden... Op den duur ben ik niet meer aan de knutsel ... enkel blogjes lezen ;)

Bedankt om te komen kijken.
Liefs, Marijke

4 opmerkingen:

  1. hallo marijke,

    Oh ik lees je ongeduld en ga al bijna mee zitten schuiven op mijn stoel,hihi.
    maar als je wilt, hier moet nog wat geverfd worden, kan je een borstel in die jeukende handjes geven hoor, whaahaa.
    Neen , sorry , grapje, hoop dat je snel kan/mag verder knutselen en je voldoening eruit kan halen.
    En wij wachten op de foto van de creatie hé!

    groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow dat is pas echt pech hebben!
    Dankjewel voor je altijd lieve reacties op mijn werkjes!
    Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt super leuke dingen! Zo'n PIF is juist klein en makkelijker dan zo'n swap!

    Leuk om is te kijken of je het wat vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De PIF is domweg dat je drie mensen bij elkaar zoekt, of 2, wat lukt en dat degene die het organiseert voor de mensen waarmee je het samen doet iets maakt. En ook voor degene waarmee jij het gestart bent. Daarna mag je zelf weten of je ook 3 mensen wil zoeken of wil stoppen met alleen mij, dus dat jij iets voor mij zou maken en ik voor jou.

    Verder de swap wisselen. Je kan het 1 op 1 doen omdat je het super leuk vind wat diegene maakt en denkt dat je zelf ook net zo'n leuke swap terug kan sturen. Maar het kan ook met een groep gaan over een specifiek onderwerp!

    Liefs Lique

    BeantwoordenVerwijderen