zondag 27 juni 2010

hotfix



De hotfix heb ik in Zeist gekocht met grootse plannen. Tot hiertoe had ik enkel wat losse steentjes op kaartjes gehotfixt (?). Dit weekend 2x een naam gemaakt op textiel. het ene was op een kussentje van cars als cadeautje voor Dario (link)Maar ik ben vergeten een foto te nemen.
Voor de buurvrouw haar dochtertje zette ik de naam op een body'ke.
Het is super pruts werk, maar toch heel leuk en het resultaat mag er weer zijn, vind ik.

Bedankt om te komen kijken.Liefs, Marijke

2 opmerkingen:

  1. Ik heb die hotfix ook al dikwijls in mijn handen gehad (voor op de poppenkleertjes,..) maar dan toch nog maar niet gekocht.
    Maar het ziet er wel heel leuk uit!
    Komen ze niet los na het wassen ofzo??

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ideetje om te geven als cadeautje!
    Iets persoonlijk is altijd goed hé!

    BeantwoordenVerwijderen