zondag 20 juni 2010

m'n eerste cupcakes

Ik had al veel mooie foto's gezien. Maar ik dacht dus dat de topping marspein was. Wil het lukken dat ik dat echt niet lust .... en toen zag ik een demo ... en het was dus geen marsepein. Voila alle excuses van de baan en alweer een nieuwe 'verslaving', hobby, bezigheid was geboren.
Ik ben niet van plan om steeds cakejes te make om zelf te smullen, dus het zal wat langer duren alvorens ik het onder de knie heb. Hieronder mijn eerste cakjes en ik vind ze toch al behoorlijk.
sterrenhemel voor Yuna (he mama er staat een banaan op mijn cake)
huisje voor Sara die nt getekend had voor een appartementje
kleine bloemetjes met vlinder voor Zenthe... dat erboven stelt een hartjesbalon voor....
de bloem met de vlinder was voor een collega, een dankjewel om op onze hond te passen




Bedankt om te komen kijken.Liefs, Marijke

2 opmerkingen: