donderdag 3 juni 2010

terug van vakantie

Een weekje heerlijk genieten van de zon, dat is wat we gedaan hebben... luieren aan het zwembad, ploeteren in het water, lekker eten en genieten maar. Het was weer veel te goed. De batterijtjes zijn nu weer opgeladen en nu genieten van het mooie weer hier in Belgie :)
De foto's van de reis komen later nog wel voorbij.

Voor we vertrokken naar Turkije had mijn mama nog gevraagd om een kaartje te maken. Een collega werd oma en dus een geboortekaatje moest het zijn. Ik ben zelf heel tevreden over het resultaat al vind ik de vlinder , die ik bewerkt heb met de distress inkt net iets minder.




Ik deed mee aan een ATC swap. Het thema was tijd. Volgende ATC's maakte ik zelf.

En deze kreeg ik te ruil, ééntje ervan is eigen maak, die mocht ik zelf houden.


Het was de eerste keer dat ik aan een swap mee deed. Er volgen er nog. Momenteel ben ik bezig aan 3 ATC's rond vervoer. Net voor de vakantie stuurde ik 3 ATC in voor een swap met onderwerp 'stickers'.


en via een stempelforum deed ik nog mee aan een grote swap met dames uit Finland, enige voorwaarde was: gebruik stempels.
De ATC met de magnolia is niet echt duidelijk op de foto. Onder het piraatje staat ee hekje in het wit...allemaal heel schimmerig om het wat in de sfeer te houden.


Voor de laatsten moet ik nog even geduld hebben wat het gaat worden dat ik zelf terug krijg... spannend!
Ook net voor mijn vakantie heb ik dus niet stil gezeten ;) Ook nu ben ik alweer in gang geschoten... 1e ATC vervoer is af... jammer genoeg moet ik even wachten tot de swap volledig is afgerond alvorens ze hier te plaatsen. Zo blijft het voor iedereen een verrassing :)

Bedankt om te komen kijken.Liefs, Marijke

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi allemaal! Ik vind ze stuk voor stuk prachtig!
    Doe je nog mee met onze nieuwe challenges #08 en # 09 a.u.b.?
    http://scrap-talk-challenges.blogspot.com/
    xxx
    C.arine.
    http://scrap-talk.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had bij één van de 2 een ideetje. Zal even moeten zien of ik de tijd vind. Heb nog een berg was, strijk en dergelijke weg te werken...maar dat kan uiteraard ook wel eens wachten ;)

    BeantwoordenVerwijderen