maandag 20 september 2010

plakkertje

Het wonderen plakkertje kleefde aan men linker schouder...behoorlijk lastige plek om hem zelf te plakken en weer af te halen. Tweede plakkertje mocht ik gisterenavond plakken..;dan maar op de rechterarm.Want dat was belangrijk...van kant wisselen. Plakkertje plakt liever op de arm :) Maar plakkertje is niet zo wonderbarlijk als ik had gehoopt...of zoals mij min of meer was beloofd. Plakkertje zorgde dit weekend voor: duizelingen, barstende hoofdpijn, misselijkheid, slaperigheid..... en een beetje minder pijn. Vandaag weer vroeger naar huis... plakkertje verminderd de pijn aan de pees...maar wijst de weg naar andere plekken. Met als gevolg...ik word gek van plakkertje. Ben al heel de dag ah denken... Hoe douche ik nu zonder plakkertje te laten losweken? Of misschin plakkertje een betje met opzet laten weken... Of heeft plakkertje nog wat tijd nodig om erin te komen...en kan hij mij dan (eindelijk) gaan helpen...?
Ik houd (nog) niet van plakkertje
Bedankt om te komen kijken.
Liefs, Marijke

2 opmerkingen:

  1. Hey Marijke, wat voor slecht nieuws lees ik hier nu...
    Wat erg al dat gedoe met die plakker! Ik hoop dat het nu snel wat beter gaat worden...
    Heel veel beterschap, en tot vlug!
    Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mor kind toch, g' hebt last van oe plakkerkené, helemaal nie plezant.
    Dat je maar rappekes van je pijn vanaf bent zenne !!
    'k Zal duimen !
    Beterschap, Susie

    BeantwoordenVerwijderen