maandag 20 september 2010

stoffenspektakel

Voor diegene die zich afvragen of ik men naaimachine al heb kunnen gebruiken. Een volmondige JA. De eerste keer dat ik hem/haar kon gebruiken...even een scheurtje dichtstikken van men ventjes trui...Wopla...naald gebroken en zat het ding volledig geblokkeerd. Een heel gedoe om hem/haar gedeblokeerd te krijgen... en dan nog een naald vervangen...dat had ik nog nooit gedaan (ook een scheur dichtnaaien niet). Alles okido...maar nu maakte hij/zij toch lawaai bij het aanzetten. deed zij/hij dat al voorheen? Geen idee, dus toch maar even naar de winkel... de dame kreeg het onderding (tjah hoe het dat) niet open om te zien of er geen stukje naald in zat. Dus... tjah dat moet dan even wachten tot de 'mannen' er zijn... Dus pas op dinsdag (het was donderdag) kon ik hem/haar terug halen, om te horen dat alles in orde was.
Dat was vorige week...en sindsdien staat hij/zij hier te pronken...en kan ik er naar kijken...want durf niet goed te beginnen aan ...iets.... :)


MAAR ik ben wel naar het stoffenfestijn geweest en kocht leuke stofjes, strijkapliccaties, ritsjes en 'tafellakenstof'
er zitten zulke heerlijke stofjes bij...

Bedankt om te komen kijken.
Liefs, Marijke

1 opmerking:

  1. Wat een mooie stofjes heb je gekocht ben benieuwd wat je er van gaat maken.
    Ik heb ook wel weer zin om met mijn naaimachine aan de slag te gaan, te scrappen enz maar ja de tijd he hahaha

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen