vrijdag 17 september 2010

time-out

Wat is het lang geleden dat ik hier nog eens wat kon posten...
Einde juni ben ik heel dom gestruikeld over een opstapje op het werk... wat leek over te gaan werd na enkele dagen enkel maar erger. Serieus gesukkel met de knie. Na verschillende doktersbezoekjes en 'gewone scane' en een mri scan werd het eindelijk duidelijk: kraakbeen gescheurd... dus echt iets van lange duur en kans op genezing niet gegarandeerd. Enfin ... in het begin dacht ik nog: heerlijk kan ik lekker veel knutselen, want moest veel rusten enzo... Maar ik moet zeggen...aar kwam dus niet veel van in huis.
Ondertussen ben ik weer ah werk sinds midden augustus. Pijn in men knie was veel gebeterd en kon weer deftig wandelen. Maar nu kreeg ik pijn aan men bovenbeen. Te koppig om naar de dokter te gaan ben ik hier een tijdje met door gegaan. Tot ik deze week amper nog de trap op geraakte... Hoog tijd voor dat bezoekje. Nu blijkt dat men bekken fout zi door het 'manken' en dat zorgt ervoor dat er een pees kei hard staat.Door middel van zware pijnstillers zou het nu moeten beteren... terug 'normaal' stappen en zou alles opgelost moeten worden.... Ik hoop het want gisteren kreeg ik ook alweer last in men rug. Het lijtk eerder dat ik 80 ben dan eind de 20 ;)
Enfin sinds gisterenaond hangt er nu een plakkertje op mijn schouder en die gaat nu al die wonderen moeten verrichten zodat ik weer pijnloos het leven doorkan, genoeg kan slapen en wakker genoeg ben na het werk om weer heerlijk te gaan knutselen :)

Dus u hoort nog van me :p

Bedankt om te komen kijken.
Liefs, Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten